۵۹۸۹ ۳۰۴ ۰۹۱۲

۰۲۱۸-۸۶۹-۶۶۳۹

جاده مخصوص تهران کرج

Info@BonyadMashin.ir

ساعات کار

تمام ایام هفته (24 ساعته)
فروش و اجاره و قیمت آسانسور کارگاهی آلیماک در تناژ مختلف

آسانسور کارگاهی 3 تن آلیماک(Alimak) از کمیاب ترین نوع آسانسور های کارگاهی در نوع خود است که در بازار به ندرت بطور فابریک و اصل یافت می شود. آسانسورآلیماک یکی از بهترین مدل هایی است که توان خدمات دهی تا تناژ 3 تن را در هر ارتفاعی دارا می باشد. در ادامه با تاریخچه تولید و بخشهای مختلف آسانسور کارگاهی آلیماک در تناژ مختلف آشنا خواهید شد باما همراه باشید.

شرکت صنعتی تجاری بنیاد ماشین مرکز خرید و فروش و اجاره تاور کرین و آسانسور کارگاهی معتبرترین مرکز در تعمیر، سرویس و نگهداری آسانسور کارگاهی آماده خدمات رسانی می باشد

شماره های تماس

09123045989

09363045989

02188696639

تاریخچه آسانسور کارگاهی آلیماک

با تاسیس شرکت آلیماک در سال 1943 میلادی در کشور سوئد تاریخچه ی این نوع آسانسور آغاز شد. گروه صنعتی آلیماک کسب و کار خود را با ساخت و توسعه ی آسانسور صنعتی، ساختمانی و بالابرها شروع کردند ودر سال 1953 از اولین آسانسور حمل مسافر خود رونمایی کردند. از سال 1962 آلیماک فناوری استفاده از چرخ دنده و کابین جهت جابجایی عمودی به طبقات بالا را اختراع کرد و اولین آسانسور کارگاهی با این سیستم را به بازار عرضه کرد. در خلال سالهای 1968 تا 2000 آلیماک با افزایش تولید و عرضه ی تولیدات خود در محدوده ی جغرافیایی وسیع تر و خدمات پس از فروش و توجه به نیازهای مشتریان و بازار مصرف بر شهرت خود افزود. اولین آسانسور آلیماک برای استفاده در صنعت دریایی در سال 1973 ارائه شد. شرکت آلیماک در سال 2001 همکاری با شرکت هلندی H E K که یک شرکت تولید آسانسور کارگاهی و صنعتی بود را آغاز کرد و با یکدیگر ادغام شدند. در سال 2006 آلیماک یک شرکت تولید آسانسور در چین تاسیس کرد سپس در امریکا شروع به فعالیت کرد و واحد تولیدی آسانسور کارگاهی در ایالت تگزاس را راه اندازی نمود. آلیماک در سال 2007 با گروه تریپتون وارد همکاری شد و توجه خود را بر بازارهای کشورهای B R I C (برزیل، روسیه، هند و چین) متمرکز کرد. دفترهای فروش آلیماک در هند و برزیل شروع به کار کرد. از سالهای 2010 تا 2012 آلیماک با هدف تولید و عرضه محصولات در پایگاه های خود در سوئد و چانگشوی چین به بهینه سازی و تحکیم ساخت آسانسورهای خود پرداخت. در سال 2014 آلیماک فناوری HEIS-TEKK را که برای ساخت آسانسورهای تخصصی سکوهای نفت وگاز دریایی در دریای شمال کاربرد داشت را عرضه کرد.

انواع مدل های آسانسور کارگاهی
انواع مدل های آسانسور کارگاهی

آسانسور کارگاهی Alimak

آسانسور کارگاهی آلیماک یکی از بهترین و ثابت شده ترین آسانسورهای کارگاهی با امکانات و تجهیزات کامل در وزن های مختلف، جایگاهی منحصر به فرد میان مشتریان، کارفرمایان و بازار خرید و فروش واجاره دارد. آلیماک در پالایشگاه ها و پتروشیمی، پروژه های ساختمانی، راه سازی ، حفر معادن زیر زمینی و…به حمل افراد و بارها به صورت عمودی و افقی که کار نسبتا دشواری می باشدکمک شایانی نموده است.آسانسور کارگاهی آلیماک با تناژ 3 تن که محصول کشور سوئد می باشد در کشور ایران موجود است . نام این شرکت معتبر به نام آسانسور کارگاهی و بالابرهای کارکاهی چه در ابعاد کارگاهی چه در ابعاد صنعتی درج شده است و در بازار ایران، هم طرفداران زیادی دارد و هم کاربرد فراوان. آسانسور کارگاهی آلیماک 3 تن دارای 3 موتور و در مواردی 4 موتور متناسب به توان آن است که در دو نوع وزنه فابریک و تعادلی عرضه می شود.

– آلیماک 3 تن وزنه تعادلی

این نوع آسانسور کارگاهی به نوعی با تعبیه ی وزنه تعادل در خود توانش را به 3 تن رسانده که البته این خصوصیت باعث شده است تا آسانسور کارگاهی آلیماک 3تن، نه تنها نیرویش را از موتور های قدرتمندش می گیرد بلکه با این وزنه ها بر قدرت آن افزوده می شود.

– ابعاد کابین

ابعاد آسانسور کارگاهی آلیماک 3 تن مانند آسانسورهای کارگاهی دیگر متفاوت است برای مثال 2*1/5*1یا 3*1/5* 1/5 از انواع معمولی آن است که در بازار امروز با توجه به کاربرد و نیازی که ایجاد کرده برای جابه جایی های صنعتی کاربرد دارد.

– سیستم الکتریکال

سیستم برقی و الکتریکی این آسانسور کارگاهی باید دارای یک سیستم قوی و کارآمد الکترونیکی متناسب بر تناژ بالای آن که 3 تن است باشد تا بتواند قدرت لازم را برای جابه جایی های مورد نظر تامین نماید از این رو این آسانسور کارگاهی از دو مدل معمول خود یعنی اینورتر و کنتاکتور استفاده می کند.

آسانسور کارگاهی آلیماک بنیاد ماشین
آسانسور کارگاهی آلیماک بنیاد ماشین

ویژگیهای آسانسور کارگاهی آلیماک

آسانسور کارگاهی آلیماک، قدرت موتور و ایمنی بالایی دارد و همین ویژگیها سبب ایجاد رقابت در این برند شده است. آلیماک معمولا دارای 3 موتور است و توانایی حمل بار با وزن های بین 2400 تا 3000 کیلوگرم را داراست. به علت راه اندازی سریع و بدون مشکل موتور و دور آرام آن میزان آسیب دیدن آسانسور بسیار کم می باشد. شرکت آلیماک با طراحی مناسب و حساب شده همچنین نصب اینورتر مناسب لیفتینگ بهترین کارکرد را ّرای این نوع آسانسور ایجاد کرده است. تجهیزات ایمنی ویژه آلیماک باعث کاربرد وسیع این آسانسور شده که نمونه تجهیزات امنیتی شامل موارد زیر می باشد:

– نرده امگا

– لمینت سوئیچ ها

– لمینت سوئیچ ها

– سامانه فرود اضطراری

– ایست مکانیکی دربالای دکل

– محافظ دکل

آلیماک 30 تا 35 درصد صرفه جویی بیشتری ذر مصرف برق دارد.

دارای سامانه حرکتی نرم و بدون شوک در زمان حرکت و زمان ایست می باشد.

قابلیت کنترل فرکانس را دارند.

از قطعه های مستحکم فولاد گالوانیزه در ساخت آلیماک استفاده شده تا باعث افزایش عمر قطعات شود.

در گیربکسها از بهترین مواد مقاوم استفاده شده تا در برابر فشار و شوک مقاومت بالایی نشان داده شود.

ابعاد کابین آلیماک بزرگ و مناسب در هر پروژه می باشد.

در میان آسانسورهای کارگاهی، آلیماک بالاترین سرعت(39 متر در دقیقه) را داراست.

جهت ایمنی بیشتر دارای حفاظ برای محل استقرار ثابت و همچنین کابین متحرک می باشد.

 

تفاوت آسانسور کارگاهی با آسانسور معمولی

آسانسورهای معمولی به منظور جابجایی افراد استفاده شده و شکل ظاهری آنها متفاوت بوده و دارای تزئینات داخلی کابین می باشند. اما آسانسورهای کارگاهی دارای تجهیزاتی متفاوت و قدرت تحمل وزن های بیشتری نسبت با آسانسورهای معمولی دارند. آسانسورهای کارگاهی در محیط های کاری سازه و پر رفت و آمد همراه با حمل بار و محموله های کاری به صورت مکرر استفاده می شوند و بارهایی که حمل می کنند دارای وزن های سنگینی می باشد پس لازم است که تجهیزات ایمنی خاصی داشته باشند تا ایمنی بالایی برای حمل و نقل ایجاد شود. آسانسورهای کارگاهی قدرت و توان بالابری تا 200 متر ارتفاع را دارند و ظرفیت وزنی آسانسور 1، 1/5 و 2 تن می باشد.

خرید و فروش آسانسور کارگاهی bonyadmashin
خرید و فروش آسانسور کارگاهی bonyadmashin

برای خرید و اجاره باکیفیت ترین آسانسور کارگاهی آلیماک با شرکت بنیاد ماشین تماس حاصل نمایید

شماره های تماس

09123045989

09363045989

02188696639

پیام خود را بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *